Strategie úspěšného fitness centra

Před pár lety stačilo vyvěsit pár letáčků s nápisem ZUMBA, a lidé se k Vám začali hrnout. Když začínal boom
FITNESS PRO ŽENY, stačilo napsat, že jedinými muži uvnitř jsou instruktoři, přidat pár plošin Power Plate
a o zákaznice nebyla nouze. V roce 2005 stačilo vyvěsit na štít logo SPINNING a kondice-chtivých zákazníků
byly fronty. Každý druhý spinning instruktor přemýšlel, že si založí svoje centrum. A jaké je to dnes?

Fungují loga SPINNING nebo ZUMBA jen tak? Aniž by se majitelé, manageři i instruktoři museli snažit? Ne!
To byly jen příklady silného emocionálního marketingu, který přitáhl nové zákazníky do fitness. Všichni si
novinky ve fitness chtějí vyzkoušet, ale zůstanou jen ti, které aktivita skutečně baví a vidí v ní smysl nebo
chodí do centra, kde umí víc, než jen pověsit líbivou reklamu. Sami tušíte, že k úspěšnému provozování fitness
centra potřebujete víc, než se jen vézt na vlně aktuálního trendu. Aby bylo fitness centrum ekonomicky
dlouhodobě úspěšné, musíte svoje podnikání založit na znalostech nejen z oblasti cvičení. Potřebujete
znát nebo si určit mnoho faktorů, které ovlivňují úspěšnost provozu fitness centra v 21. století. A hlavně si
uvědomit, že nestačí dělat věci tak, jako v 70., 80. nebo 90. letech minulého století.

Díky novým znalostem v oboru fitness již dokázalo mnoho majitelů po celé České republice i na Slovensku
rozjet úspěšný projekt fitness centra, které nejen že vypadá jako vynikající zařízení západního střihu, ale
i generuje dostatek financí na splácení investic i další rozvoj. A to bez ohledu na velikost cvičební plochy
nebo investovaných prostředků. Stejně tak můžete být úspěšní i Vy, pokud se správně rozhodnete a budete
dodržovat hlavní kritéria popsaná v této příručce.

Nyní začněte tím, že si prostudujete Strategii úspěšného fitness centra, kterou Vám přinášíme zcela zdarma.
Chcete-li se o úspěšném provozování dozvědět více, pozorně si celou příručku pročtěte, k nejasným
bodům se vracejte a jednotlivé body se svými představami a vizemi. Budete-li potřebovat jakékoliv doplnění
nebo přímo aplikaci na Váš konkrétní projekt, neváhejte nás kontaktovat.

Tipy a triky na Váš email

Formulář byl odeslán, děkujeme.